Emperistatomenos’ Weblog

Spot on…Spot on…

-Σ’ αγαπώ Μικαέλλα…-Μα είναι 14/2…-Ε τότε σ’ αγαπώ κι άλλο…

Ερωτοχτυπημένε μου αναγνώστη, χρόνια σου πολλά… Σήμερα είναι η μέρα σου….

Ξυπνάς το πρωί, και κόβεις από το ημερολόγιο το χαρτάκι που λέει «13th February»… Από πίσω γράφει το γνωστό σουρεαλιστικό δίστιχο…. Διαβάζεις αργά, για να εμπεδώσεις το μεγαλείο της ποιητικής αρμονίας….

« Στον τάφο μου ξαγρύπνησες, μου έπιανες το χέρι…

αργότερα επείνασες, και έφαγες μοσχέρι…»(για να κάνει ρίμα)…

Μειδιάς απαλά μπροστά σε αυτό το ερωτικό μανιφέστο, και ξεκινάς την ημέρα σου σκεπτόμενος, πως η μέρα που θα πάρεις το «βασανάκι» σου, το «λιμανάκι» σου, θα του πεις χρόνια πολλά κι αυτό θα σου απαντήσει «Σ’ αγαπώ Καρτέσιε…» είναι εδώ… Έφτασε μα τον Τουτάτη….

Ομολογώ πως για διάφορους λόγους απέχω απ’ αυτό το παθιασμένο γαϊτανάκι… Στην πλειοψηφία της ερωτικής μου ζωής (από τα 6 μου και μετά), την ημέρα αυτή ή δεν είχα σχέση, ή δεν ήμουν ερωτευμένος… Θες από τύχη, ή από μια τεράστια υπερφυσική συνωμοσία δεν μπόρεσα ποτέ να συμμετέχω στη Γιορτή του Έρωτα….Αυτά τα σύγχρονα Ελευσίνια Μυστήρια

Κι ο λόγος που γράφω σήμερα, έτσι, κακόβουλα είναι επειδή φθονώ όλους αυτούς και αυτές, που κρατώντας την αρκούδα των 30€ από τα Τζάμπο, θα αναφωνήσουν «Σ’ αγαπώ τσουρουκουτσουνάκι μου..!», αφήνοντας αφυδατωμένους και σε ημιλυπόθυμη κατάσταση τους διπλανούς τους…

Αχ, αχ γιατί να μην έχω κι εγώ μια ζουζουνίτσα όλα αυτά τα χρόνια…. Να μου λένε όλοι χαρούμενοι, μεθυσμένοι από έρωτα, 14Φεβρουαρίου: «Χρόνια πολλά Γιάννη», και να λέω «Ευχαριστώ, δε γιορτάζω…»… Γιατί να περάσω αυτό το Γολγοθά; Γιατί διάολε;

Ζηλεύω όλους αυτούς που θα πάνε έξω με το ταίρι τους, και θα γευματίσουν τα ειδικά «ερωτευμένα» μενού που δημιούργησαν γι’ αυτούς, οι εξίσου ερωτύλοι σεφ…

Βέβαια, υπάρχουν και όλοι αυτοί οι ανήθικοι, που λένε ότι οι ερωτευμένοι γιορτάζουν κάθε μέρα, κτλ…. Όχι αρνητές της Βαλεντίνικης μυσταγωγίας, όχι….. Ο έρωτας ζει καθημερινά, αλλά σαν μπουμπούκι μοσχομπίζελου ανθίζει μόνο 14 Φεβρουαρίου…. Πως τολμάτε να ανακόπτετε αυτό το χείμαρρο φαινυλαιθυλαμίνης; Ο απλός καθημερινός ζαχαροπλάστης/ανθοπώλης/περιπλανώμενος Πακιστανός με γαρύφαλλα πως θα επιζήσει; Ε; Επειδή εσύ είσαι ανέραστος, και δεν μπορείς να συμμετάσχεις στην ερωτική δίνη, την απαξιώνεις;

Ξέρεις τι; Εσένα, εμένα, και μερικών (εκατομμυρίων) άλλων δε μας αξίζει ο Βαλεντίνος… Δεν θα βγούμε έξω κοιτάζοντας στα μάτια ο ένας τον άλλο…. Ω πόσο ζηλεύω…

Ευτυχώς όμως, θα έχω τα ρεπορτάζ στην Ερμού, να μου δίνουν μερικά ψίχουλα, από αυτό το τεράστιο κέικ του Αγ. Βαλεντίνου…»Είστε ερωτευμένοι;», «Τι θα κάνετε απόψε;», «Τι δώρο θα κάνετε ο ένας στον άλλο;», » Πως επηρρεάζει η Αμερικάνικη κρίση των ενυπόθηκων Δανείων υψηλού ρίσκου, τις Ευρωπαϊκές αγορές;»

Κλαψ, Λυγμ… Ζηλεύω….. Πάω να κλάψω….

ΥΓ 1: 14 Φεβρουαρίου… Απλά μια μέρα πριν τις 15/2 (και 2 πριν τις 16/2)

ΥΓ 2: Μην αρχίσω τα κλισέ, αλλά πράγματα όπως ο έρωτας, ξεπερνούν την έννοια του χρόνου (τι είπα πάλι ο ποιητής;)

ΥΓ 3: Να περνάτε καλά με αυτούς/ες που αγαπάτε, κάθε μέρα…

14 Φεβρουαρίου, 2008 - Posted by | Γυναίκες, Σχέσεις, Φαγητό | , , , ,

11 Σχόλια »

  1. Malaka Ebe I’m fucking touched!!!! Kata vathos, kata poli vathos, xaire vathos apithmeno eisai mia euesthiti psixoula!!!!! Kai ante na mi gino entelos anaisthitos na po paei sto diaolo mera einai tha perasei, alla auto pou milane san vlamenoi den to antexo me tipota!!! zouzounouloulini mou, zaxarokaremelitsa, agapoulilini mou kai ta resta!!!! Oi anthropoi pou den xrisimopoioun lexeis san autes gia plaka einai apla gia ntomates!!! Xeiroteroi kai apo emo!!

    Σχόλιο από Nikolas | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  2. Ρε παιδιά έχετε άδικο.. Είναι καλές αυτές οι επιδεικτικές γιορτές… Νομίζω μάλιστα ότι πρέπει να καθιερώσουμε κι άλλες παρόμοιες: π.χ. την «ημέρα των υγιών», όπου όλοι όσοι είμαστε καλά να γιορτάζουμε για το πόσο καλή είναι η υγεία μας, την «ημέρα των πλουσιών», την «ημέρα των σπουδαγμένων» κι άλλες τέτοιες καφρίλες. 🙂

    Σχόλιο από revan | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  3. εγω σαν Σκαρτσιλης πιστευω οτι πρεπει να μετονομασουμε την ημερα σε Αγ.Βαλεγδυνου….Μα 50 € για ενα μπουκετο λουλουδια….Αν ειναι ετσι της δινω ενα κανονικο με τα χερακια μου που ειναι κ τσαμπα….Α ρε ελεφαντινο ΚΑιλ με τα δωρακια σου,τις καρδουλες σου κ τις καρτες σου….Ειναι μια καθαρα εμπορικη εορτη οπως προειπε ο τεραστιος μαγικος κ φαντασμαγορικοσ εμπεριστατομενος…Πηγαιντε σαχλαμαρες ολοι κ καντε της δωρα σημερα….Καλομαθετε την…..Ω μωρο μου σημερα γιορταζουμε…Σ αγαπω…Κ εγω…1-0….Ω κ το βραδυ στο HILTON βραδυνο με τον ΜΑρινο…..χααχαχαχαχα…..Κ ο βαλεντινος γιατι να εχει σχεση με τον ερωτα????Εγω μια Βαλεντινη ξερω κ ειναι θεοχοντρη……Σ αγαπω,,,που με βαζεις….
    Υ.Γ. SOS….Σημερα τα παιδια ενω επαιζαν τουβλακια αντι για κορονα γραμματα τι εκαναν????ΕΛΕΟΣ…εφτυσαν ενα τουβλο κ ειπαν φτυστο ή αφτυστο!!!!Ακοαμ κ εγω το ειχα ξεχασει αυτο……Ετσι οι παραδοσεισ να μενουν….
    Υ.Γ.2 Αυριο ολα κλειστα εδω λογω σεισμου…ΟΛΕΕΕ
    Υ.Γ.3 Επρπε να γινει πρωι ο σεισμος να την κοπαναγαμε νωριτερα ρε γαμωτο…
    Υ.Γ.4 οποιοσ το λεει ειναι…
    Υ.Γ.5 Εμπεριστατομενος for prezident 🙂

    Σχόλιο από Σκαρτσίλης | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  4. Σκαρτσίλη γαμάς ρε…
    Ήθελα να κλείσω το blog και να γίνω φυσιοδίφης στη Νικαράγουα, αλλά τώρα που σχολίασες θα συνεχίσω..!
    Σκαρτσίλη ζεις, εσύ μας οδηγείς!

    Σχόλιο από emperistatomenos | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  5. Να ζησουν οι μαγκουφηδες!Καθε χρονο τετοια μερα ειμαι μονη..για ετη και ετη!!!Να καθιερωσουμε λοιπον και τη γιορτη του ΜΑΓΚΟΥΦΗ,του ερμου,του κακοντελη…γενικως κατι τετοιο να γιορτασουμε και μεις τα κακομοιρα.Και σε πληροφορω οτι εκεινη την μερα θα γιορταζει πολυ περισσοτερος κοσμος.Ασε που θα βγαινεις να διασκεδασεις και δεν θα βλεπεις ερωτευμενα ζευγαρακια να κοιταζονται στα ματια λιγομενα απο την καψουρα.Θα ναι ολοι μπακουροι και θα χαιρονται την ερημια τους.Και αν κανει και κανενα ζευγαρακι το λαθος να πλησιαζει στα καταστηματα να περιμενουν ολοι οι μαγκουφηδες με τους κεσεδες και τις σακουλες τα γιαουρτια και να τους μπλαστρωνουνε πατοκορφα!!

    Σχόλιο από voul | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  6. Εγώ τι να πω? φέτος είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που θα την γιορτάσω με ταίρι και όχι με την παρέα μου σε μια καφετέρια να την θαβω , όπως έκανα και παλιά και το ευχαριστιόμουνα. Όντως , παραέγινε το κακό με την εμπορικότητα του όλου θέματος. Εντάξη , μου τη σπάει ότι είμαι υποχρεωμένος να τρέξω να αγοράσω δώρα και λουλούδια, όχι γιατί δε θέλω, αλλά γιατί θα φανεί ότι είναι για του «Αγίου». Εγώ θα το κάνω , αλλά γιατί το γουστάρω και θέλω να κάνω εκπλήξεις στην κοπέλα μου, αλλά τη δόξα θα την πάρει η μέρα. Δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις..

    Σχόλιο από Κωνσταντίνος | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  7. εμπεριστατομενε σε νιωθω.
    κι εγω ζηλευω σε κατι τετοιες καταστασεις.
    οσο για την αποψη σου περι 14 Φεβρουαριου συμφωνω απολυτα.
    ο ερωτας δεν χρειαζεται συγκεκριμενη μερα.
    μονο καλη θεληση και παθος.

    Σχόλιο από Blues Boy | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  8. Εγώ πιστεύω πως η μέρα αυτή έχει χάσει για τα καλά το νόημά της.. Εννοώ πως οι κοπέλες (στην πόλη που τυχαίνει να βρίσκομαι τουλάχιστον) βγαίνουν όλες μαζί για να πάνε ή σε στριπτιτζάδικο, ή βγαίνουν παρέα σε μπαράκια.. Επαναστατούν ενάντια του κατεστημένου του Βαλεντίνου!!! Ο Βαλεντίνος αντί να προάγει τις ερωτικές σχέσεις, τα έχει κάνει σκατά στις μέρες μας!! Τις στέλνει σε στριπτιτζάδικα!!! Θου κύριε, φτου κακά στο στόμα μου!!! Καλό σου βράδυ!!!
    ΥΓ: Και γαμώ τους τίτλους το ποστ!!

    Σχόλιο από thogia | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  9. @Blues boy: Κοίτα, δεν ξέρω πως το κατάλαβες, αλλά το κείμενο είναι λίγο(…) ειρωνικό… Το όλο θέμα με τον Αγ. Βαλεντίνο, και τη σημειολογία του το θεωρώ λίγο αστείο… Δεν ζηλεύω…Το αντίθετο μάλλον..Για να μην παρεξηγούμαι, δεν γενικεύω, αλλά αναφέρομαι σε όλους αυτούς που περιμένουν τη σημερινή μέρα, για να νοιώσουν «ερωτευμένο黨…
    @Κωνσταντίνος+ Thogia: Όντως η μέρα έχει χάσει λίγο τη σημασία της….
    @Voula: Του Οσίου Μπακουρίου πότε είναι;

    Σχόλιο από emperistatomenos | 14 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  10. βρε το καταλβα
    και ειπα οτι συμφωνω για την αποψη σου για την ημερα του «Αγιου» Βαλεντινου.
    ολα αυτα τα κανουν οι καθολικοι γιατι 364 μερες τον χρονο δεν συνουσιαζονται, και περιμενουν αυτην την μερα για την πραξη.
    επισης τα κανουν και οι επιχηριματιες για να πουλησουν.

    Σχόλιο από Blues Boy | 15 Φεβρουαρίου, 2008 | Απάντηση

  11. geia sou emperistatomene…Wraia ta grafeis….Symfwnw me oti grafeis

    Σχόλιο από biflas | 12 Μαΐου, 2008 | Απάντηση


Σχολιάστε