Emperistatomenos’ Weblog

Spot on…Spot on…

665+1=…(δε σου λέω)

Όπως θα έχεις ήδη καταλάβει αναγνώστη μου, τα καλύτερα συμβαίνουν πάντα όταν δεν μπορείς να τα απολαύσεις… Φεύγεις από το Λύκειο και τα κοριτσάκια γίνονται όλο και πιο ξεπεταγμένα, φεύγεις από το σούπερ μάρκετ, και αρχίζουν οι προσφορές στα τυριά, τελειώνεις το στρατό και αρχίζουν οι χιώτικες σκοπιές, αντί για να ξεροσταλιάζεις μόνος σου…

Και εκεί που προσπαθείς να ξεπεράσεις το γεγονός ότι η Αλκμήνη που ήταν μαύρο χάλι στο Λύκειο και στην έπεφτε στεγνά, τώρα έχει γίνει θεματάρα και παίρνει από 8,5 και πάνω στην κλίμακα mich, έρχεται αυτό το άρθρο για να σε αποτελειώσει….

Τι κάνανε πάλι οι illuminaταίοι της Οκλαχόμα..; Αν οποιοδήποτε παιδάκι έχει θρησκευτικές πεποιθήσεις που δε συνάδουν με τα σατανιστικά/παγανιστικά/αντίχριστα πράγματα που τους λέει ο καθηγητής, πρέπει (αναγκαστικά) να περάσει το μάθημα…. Να στο κάνω λίγο πιο γλαφυρό (αν και είναι δύσκολο)…

– Εδώ παιδιά βλέπουμε τη γη σήμερα, αποτέλεσμα γεωλογικών διαδικασιών που διήρκεσαν δισεκατομμύρια χρόνια… Ο φλοιός είναι…

-Κύλιε κύλιε…

Έλα Χεσούς, παιδί μου τι συμβαίνει..;

-Κύλιε, κάνετε λάθος…

-Τι εννοείς Χεσούς παιδί μου..; Αυτά που σας λέω είναι αποδεδειγμένα επιστημονικά

-Κύλιε, εμένα ο μπαμπάς μου, μου είπε ότι η γη είναι 4500 χρόνων, και ότι το λέει η Βίβλος… Μετά πήγε και πλάκωσε τη μάνα μου στο ξύλο, και μόλις γύρισε μου είπε ότι είμαστε χριστιανοί, και να μη λέω μαλακίες για γεωλογία και Εξέλιξη, γιατί θα μου κάνει ότι έκανε και στην αδερφή μου χτες….

-Ρε Χεσούς αγόρι μου…

-Κύλιε κύλιε…

-Τι συμβαίνει μικρή Λώρα;

-Κύλιε θέλω αναβαθμολόγηση στα μαθηματικά….

-Τι; Για ποιο λόγο; Αφού έγραψες ότι 1+1=8…. Είναι λάθος….

-Χέστηκα κύλιε… Πιστεύω στη Θρησκεία των Ζαμπονοτυροπιτιστών, όπου οι μαθηματικές πράξεις ορίζονται από το θεό μας, τη γιγαντιαία Ζαμπονοτυρόπιτα… Άρα χτες που γράψαμε διαγώνισμα, 1+1 έκανε 8….

– (Ήχοι καραμπίνας να πυροβολεί…)

«Oklahoma news: Καθηγητής, βρίσκεται νεκρός μέσα σε σχολείο, αφού αυτοπυροβολείται με καραμπίνα….Ο Σερίφης της κομητείας Τζο Μάδαφάκα μιλάει για ατύχημα…»

Κατάλαβες αναγνώστη μου; Κι εμείς καθόμασταν και διαβάζαμε, και μαθαίναμε τύπους, χημικές ενώσεις, Αρχές διατήρησης της Ενέργειας κτλ…. Ενώ αν είμασταν στην Οκλαχόμα (διάολε), θα του κοτσάραμε του καθηγητή ένα «Σύμφωνα με τη Θρησκεία μου, την Εκκλησία του Αιμοσταγή Τρυποκάρυδου, ο κόσμος φτιάχτηκε χτες το πρωί, οπότε άντε γαμήσου πέρνα με να τελειώνουμε….»

Τα πράγματα σε ορισμένες αμερικάνικες πολιτείες είναι πολύ αστεία… Το θέμα είναι πότε θα περάσουμε από την πλάκα στον τραγέλαφο…..

ΥΓ 1: Ρε την Αλκμήνη, πως άλλαξε έτσι….

ΥΓ 2: Τι γουαδίνη κύριε καθηγητά, και ποιος στο διάολο ήταν ο Μέντελ; Για τον Αδάμ δεν θα πούμε τίποτα διάολε;

ΥΓ 3: Κύλιε, κύλιε, πόσο είναι το σημείο βρασμού στα καζάνια της Κόλασης;

Μαρτίου 11, 2008 - Posted by | Αόριστα, Γενικά, Επιστήμη, Επικαιρότητα | , , ,

5 Σχόλια »

  1. Ζαμπονοτυροπιτιστών

    Zωγραφίζεις σήμερα, να ‘σαι καλά. Πέθανα στο γέλιο..
    πάντως όντως σε αυτά οι αμερικάνοι είναι εντελώς απάλευτοι..

    Σχόλιο από Κωνσταντίνος | Μαρτίου 11, 2008 | Απάντηση

  2. Dead on, pou tha elege kai o Joe Motherfuckah

    Σχόλιο από DimitrisK | Μαρτίου 11, 2008 | Απάντηση

  3. Captain’s log, star date 12032008, en route to great ksaples after lagana kaoures.

    Οι Οκλαχομιώτες έχουν πραγματικά χάσει τη μπάλα μέσα στη σκοταδιστική τους παράνοια και σε λίγο θα καίνε στην πυρά όσους υποστηρίζουν ότι η Γη δεν είναι επίπεδη.
    Εγώ ένα έχω να πω.Σκατά στα μούτρα μας μιας και ο κάθε παπάρας άσχετος έχει γίνει υπεύθυνος ενημέρωσης επί επιστημονικών θεμάτων προπαγανδίζοντας με μπούρδες τον επίσης άσχετο κόσμο.Πότε θα ξαναέρθει ο Διαφωτισμός διάολε?

    Μπορεί το σχόλιο να είναι ψιλοάσχετο αλλά κάπως έτσι μου φαίνεται.

    Σχόλιο από BioLogos | Μαρτίου 12, 2008 | Απάντηση

  4. Καποια μερα θα γραψω για τα μαργαριταρια κ τισ συμπεριφορες των παιδιων στο σχολειο…Σαν μεγαλοσ ψυχολογος τα εχω ψυχολογησει ολα…..Στις πρωτες τρεις σειρες μπορω να πω οτι γελασα…..Σε τιμκει αυτο που ειπα… ¨)

    Σχόλιο από Σκαρτσίλης(Greek famous God) | Μαρτίου 12, 2008 | Απάντηση

  5. Κατάρα Καπαμαρού….Διάολε…

    Σχόλιο από emperistatomenos | Μαρτίου 12, 2008 | Απάντηση


Σχολιάστε

