Emperistatomenos’ Weblog

Spot on…Spot on…

7 μικρά ψήγματα ατέλειας…

Μετά από πρόσκληση των φίλων bloggers Thogia και Fvasileiou, και αφού κατέληξα ότι αρκετά κώφευσα στις ευγενικές προσκλήσεις τους σε ιστολογιοπαίγνιο, αποφάσισα σήμερα, να βγάλω τη στολή του γαϊδουριού και να συμμετάσχω…

Διάβασα λοιπόν με προσοχή τα εμπνευσμένα ποστ των παιδιών, και είδα ότι επικρατεί ένα κλίμα εξομολόγησης και αυτοαναζήτησης, ωσάν να είμασταν στο ντιβάνι του ψυχολόγου….

Τι διαφορετικό μπορώ να πω που να μην έχει ήδη ειπωθεί..; Κυκλοθυμίες, ισχυρογνωμίες και λοιπά ελαττώματα που διακατέχουν την πλειοψηφία όλων μας

Σκέφτομαι λοιπόν, ότι όλη αυτή η ειλικρίνεια είναι ανακουφιστική μέσα στη μπλογκόσφαιρα, αλλά… Αν σε καλούσε η Μαρία Σταματέρη στο gala, και σε ρώταγε ακριβώς αυτό: «Ποια είναι τα ελαττώματα σου glamourous καλεσμένε μου;» Τι θα απάνταγες;

Φυσικά και δεν θα έγραφες αυτά που με τόση αγάπη γράφεις στο blog σου… Ξέρεις γιατί; Γιατί εκεί είναι διαφορετικοί οι «κανόνες»…

Έρχομαι λοιπόν στη θέση που κάποτε κάθισε η μέγιστη-ανυπέρβλητη-πολυθώπευτη Έφη Θώδη, και απαντάω σαν σελέμπριτι για τα μικρά-ασυναίσθητα ελαττώματα μου:

  • Είμαι πολύ ευγενικός… Τόσο ευγενικός αναγνώστη μου, που παρεξηγούμαι…. Ναι ναι, οι άλλοι άνθρωποι δεν μπορούν να αντέξουν τη Ζαμπούνικη ευγένεια μου, που συναγωνίζεται αυτή του Πακιστανού όταν παίρνει το ευρώ στα φανάρια…. Ω, τι μέγιστο ατόπημα….
  • Είμαι εξαιρετικά γοητευτικός, και σκορπίζω τη θλίψη και τον οδυρμό στο γυναικείο πληθυσμό… Η εντυπωσιακή μου γοητεία, επιπέδου Κώστα Μαρτάκη, σε συνδυασμό με την προαναφερθείσα ευγένεια-ιπποτισμό μου, κάνει τα θηλυκά να κλαίνε σπαρακτικά μπροστά στις απανωτές αρνήσεις μου για βρώμικο σεξ σε δημόσιες τουαλέτες… Αχ, αυτό το DNA… Εσύ φταις πατέρα… Εσύ που δημιούργησες ένα λιλιπούτειο Γιώργο Νινιό….
  • Είμαι πανέξυπνος… Αχ αυτό το τετραψήφιο iq μου… Τόσο μυαλό είναι κατάρα κυρία Σταματέρη μου, δεν μπορείς να με καταλάβεις… Θυμάμαι κάποτε, να με ρωτάει η Ζωζεφίνα τι έχει μέσα το ψητό, και να προσπαθώ να της εξηγήσω με μαθηματικά του χάους, τον συνεχώς μειούμενο αριθμό ζαρκαδιών….Αχ, το βαθύ κενό βλέμμα της ήταν αρκετό για να μου κάνει την καρδιά κυκλικά κομμάτια, τα οποία άνετα μπορώ να τετραγωνίσω
  • Είμαι υπερβολικά μετριόφρων…. Ξέρεις τι είναι Μαρία μου (ενικός οικειότητας), να ξέρεις ότι είσαι γαμάτος..; Ότι είσαι καύλα τύπος ρε παιδί μου, και να πρέπει ταπεινά, να υπομένεις την τελειότητα σου; Να θέλει ο κόσμος να σε σηκώσει στους ώμους του, επειδή απλά είσαι εσύ, και εσύ να απαντάς μειλίχια «Όχι τώρα παιδιά,σήμερα είμαι ταπεινός«… Και όπως είπε και ένας λόγιος «μπορεί να είμαι τέλειος, αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μου είναι η μετριοφροσύνη μου»… Πόσο εύστοχο…
  • Είμαι απίστευτα αστείος… Μα τόσο χιούμορ πια..; Να είμαι υπεύθυνος για το 60% των πωλήσεων της Slipad για την ακράτεια; Τόσο σπαρακτικό γέλιο όποτε μιλάω; Για όνομα πια… Αυτό δεν είναι ζωή, είναι Κόλαση… Άνθρωποι να πέφτουν σαν τα κοτόπουλα όποτε μιλάω, κατουρημένοι από τα γέλια….Χαχαχα, μα πόσο αστείος είμαι πια Μαρία μου…Χαχα χαχα (Μαρία:Χαχαχα κι εγώ, Γιάννη μου)… Θυμάμαι μια φορά είχα πει καλημέρα μετά τις 12 το μεσημέρι σε μια ταμία τράπεζας, και αυτή έπαθε ρήξη σπλήνας από τα γέλια… Μα πόσο lol ιστορία ήταν αυτή…Χαχαχα…
  • Είμαι ανυπέρβλητα φιλόζωος… Αγαπώ όλα τα ζώα… παθολογικά όμως…. Δε θέλω να επεκταθώ παραπάνω, αν γίνεται μην επιμένεις…. Αυτό που θα πω μόνο είναι ότι λατρεύω τον αδερφό μου… Εχμ εχμ…
  • Είμαι τόσο ρόμπα , που σε μια τόσο μαλακισμένη ερώτηση, αντί για να απαντήσω κάνα δύο νορμάλ πράγματα, όπως οι περισσότεροι, προσπαθώ να αναδυθώ μέσα από την ανασφάλεια και την προφασιζόμενη σοβαρότητα μου… Ναι είμαι τόσο νούμερο….. Σας ευχαριστώ… Πότε τραγουδάω;

ΥΓ 1: Καλό Σαββατοκύριακο!

ΥΓ 2: Σοβαρά τώρα, είμαι λίγο ανασφαλής…. Αλλά και μεγάλο σούργελο… Αυτά!

ΥΓ 3: Παίδες ευχαριστώ για την πρόσκληση….

ΥΓ 4: Τα παραπάνω είναι ένα εγχειρίδιο τσέπης για κάθε wannabe star… Σίγουρη επιτυχία…

Φεβρουαρίου 29, 2008 - Posted by | Αόριστα, Γυναίκες, Γενικά | , , , , ,

9 Σχόλια »

  1. Moυ θύμισες αρχικά κάτι άσχετο.Κολητός συμφοιτητής όταν φυτοζωούσαμε στο ούνι μου έκανε την ερώτηση πάνω στο ζάπινγκ…Τη Σταματέρη θα την έσφιγγες Βιολόγε?

    Ξέχασες την Α4 φωτοτυπία ατάκα των σταρς είτε παίζουν σε διαφημίσεις τύπου «Το δικό μας κίτρινο τυρί» είτε λαϊκογαυγίζουν εν μέσω λουλουδακίων…Αγαπητή μου Μαρία είμαι πολύ τελειομανής…Λοβοτομή εδώ και τώρα.

    Ένηγουέη δεν θα σχολιάσω τα πραγματικά σου ελαττώματα γιατί θα είναι σαν να σκάβω το λάκκο μου διάολε.

    Σχόλιο από BioLogos | Φεβρουαρίου 29, 2008 | Απάντηση

  2. Ελαττώματα τα λες εσύ όλα αυτά.
    Αν είναι έτσι, εγώ είμαι γεμάτος…
    Υ.Γ: Δε φαντάζεσαι πόσο λατρεύω εγώ τον αδερφό μου…

    Σχόλιο από battusai | Φεβρουαρίου 29, 2008 | Απάντηση

  3. Ναι ρε Βιολόγε! Πως το ξέχασα διάολε…
    Kι εσύ με το σφίξιμο της Μαρίας Σταματέρη, μου θύμισες ατάκα που είπα σε φίλο βλέποντας την Μπήλιω Τσουκαλά…
    -Πω, ρε φίλε τι MILFάρα αυτή η Μπίλιω!
    Και κόντεψε να πάθει αμνησία από το σοκ..!
    @Battusai: Κι εσύ φιλόζωος ε;

    Σχόλιο από emperistatomenos | Φεβρουαρίου 29, 2008 | Απάντηση

  4. Mπήλιω ε?μμμ…Όχι κακό, όχι κακό.
    Βέβαια αντιλαμβάνεσαι ότι θα μας πάρουν με τις πέτρες αν αρχίσουμε κουβέντα για τις MILF της ελληνικής σόουμπιζ.
    Αλλά επειδή είναι πρόκληση θα έλεγα για ορεκτικό Βίκυ Φλέσσα δίχως να μιλάει και Μπακοδήμου,δίχως λόγο.

    Σχόλιο από BioLogos | Φεβρουαρίου 29, 2008 | Απάντηση

  5. Βιολόγε είσαι spot on και για τις δύο… Πολύ spot on, όμως!

    Σχόλιο από emperistatomenos | Φεβρουαρίου 29, 2008 | Απάντηση

  6. Μοίαζουμε πάρα πολύ εμείς οι δύο… Καταραμένοι είμαστε ρε Τζον, και μέρος της κατάρας είναι πως κανείς δε μας πιστεύει.. Όπως και να ‘χει, να ζούμε να μας χαίρονται με τα..ελαττώματά μας!!! ΧΑΧΑ!! Καλό σου βράδυ!!!

    Σχόλιο από thogia | Φεβρουαρίου 29, 2008 | Απάντηση

  7. Ξέρω ποιο είναι η όγδοη ατέλειά σου: Η ανεπιτήδευτη ειλικρίνειά σου 🙂

    Καλές (μικρές) απόκριες…

    Σχόλιο από fvasileiou | Μαρτίου 1, 2008 | Απάντηση

  8. Χαχα! Καλό μήνα!

    Σχόλιο από Anna | Μαρτίου 1, 2008 | Απάντηση

  9. Και τελος το μεγαλυτερο σου ελλατωμα ειναι οτι θες να κοιτας τον αλλον στα ματια!Αχ ρε Γιαννη εισαι μεγαλη ψυχη ρε μαγκα μου…ποσο σε καταλαβαινω να ξερες!!Ποσο δυσκολο ειναι να ζεις σε εναν κοσμο που τα μεγαλυτερα μειονεκτημα σου αποτελουν κατα γενικη ομολογια τα σημαντικοτερα πλεονεκτηματα ενος μεσου ανθρωπακου!Καταραμενη τελειοτητα…μη στενοχωριεσαι ομως,διοτι δεν εισαι μονος..ειμαι και γω εδω!

    Υ.Γ.Ειναι ωραιο να εισαι σπουδαιος,αλλα το πιο σπουδαιο ειναι να εισαι ωραιος!Ξερεις εσυ..!!!

    Σχόλιο από voul | Μαρτίου 2, 2008 | Απάντηση


Σχολιάστε

