Emperistatomenos’ Weblog

Spot on…Spot on…

«Φτου φτου, να μη σε βασκάνω…»

Σα μικρό παιδί και γω, είπα να πάω χθες για ένα καφέ… Παίρνω τον καλό μου φίλο black sheep, aka εκπεσών Ελβετό Δούκα της Βασιλείας και κανονίζω καφεποσία και φιλοσοφική κουβέντα για γκόμενες… Συναντιόμαστε λοιπόν, και μαζί μας φυσικά είναι και ο αδερφός του, γνωστός μηχανόβιος-κληροσούζας-άρτι αποχθείσας μηχανάρα…

Καθόμαστε σε γνωστό trendy/groovy/funky καφέ του Κεραμεικού, και millisecond (μην πω picosecond μετά) άρχισαν τα προβλήματα… Ο ερωτικός-γοητευτικός-Έλληνας Χούλιο Ιγκλέσιας Black sheep ήταν ματιασμένος… Ναι ναι αναγνώστη μου, τα φθονερά γεμάτα πόθο μάτια των θηλυκών, κάρφωσαν το φιλαράκο μου, και αυτός μην μπορώντας να αντισταθεί σε όλη αυτή την αρνητική ενέργεια υπέκυψε…Το αποτέλεσμα; Διαολεμένη κεφαλαλγία…Αλλά μιλάμε για πονοκέφαλο αναγνώστη μου, όχι μαλακίες… Από στιγμή σε στιγμή περιμέναμε να σκάσει μύτη από μέσα η Αθηνά….

(ΣτΣ: WTF? Ο Δίας κατάπιε τη γυναίκα του για να μην κάνει γιο, και έσκασε από την κεφάλα του η Αθηνά πάνοπλη; Αν δεν ήταν μυθολογία, θα έλεγα ότι διάβαζα σενάριο καθημερινής σειράς….)

Έχουμε λοιπόν τον προβατά, να είναι του θανατά, και να αναζητείται εσπευσμένα ή ασπιρίνη ή κάποιος νευροχειρουργός… Ζητάμε από το γκαρσόν (sic) κάποιο παυσίπονο, αλλά τι περίμενες; Πες μου τι περίμενες;

Το μαγαζί ήταν chic. Να ζητήσεις Merlot ναι.. Να ζητήσεις Kopi Luwak ναι….. Αλλά παυσίπονο; Τρε Μπανάλ που λένε και οι φίλοι μας οι Γαλάτες….Εν τέλει το πρόβλημα λύθηκε μετά από πολλές ώρες ανάπαυσης και πολλά depon ( ο νευροχειρουργός δεν βρέθηκε…).

Τι συμβαίνει όμως αναγνώστη μου; Τι παίζει γενικά με όλο αυτό το concept του ματιάσματος; Γιατί εγώ προσωπικά δεν πιστεύω με την καμία όλη αυτή τη δεισιδαιμονία; Γιατί θεωρώ ότι όλο αυτό στηρίζεται στην αυθυποβολή, και αυτό που ακούγεται, ότι το «Μάτι is endorsed by Church» δε μου λέει προσωπικά τίποτα; Είμαι περίεργος; Θα καώ στη κόλαση; Είμαι έτοιμος για αφορισμό; Εγώ και ο Καζαντζάκης σε διπλανά καζάνια να μιλάμε για λογοτεχνία; Λες;

Να πω την αλήθεια, έχω να «ματιαστώ» από το καλοκαίρι του 2006, όταν όλοι μου έλεγαν ότι ήμουν ματιασμένος, κι εγώ τελικά είχα γαστρεντερίτιδα…. Βέβαια, θα μου πει κάποιος ότι με είχαν ματιάσει τόοοοοοσο πολύ που μου γύρισε σε γαστρεντερίτιδα…Ποια να ήταν άραγε; Καμιά πρώην που την γκάστρωσα, της έφαγα τα λεφτά και την πέταξα στο δρόμο; Γιατί τόσο δυνατό «μάτι», ούτε ο Θέμος στο Μάκη (για να είμαστε και επίκαιροι)…

Επομένως τι μας έχει οδηγήσει στο να πιστεύουμε όλη αυτή την ανοησία περί Βασκανίας; Μάλλον η πίστη μας…Αλλά δεν θα ήταν ανόητο να θεωρούσαμε ακόμα ότι οι κεραυνοί είναι η οργή του Δία; Ή η καταιγίδα ότι σφουγγαρίζουν οι άγγελοι στον ουρανό (ναι, ναι έτσι μας έλεγαν μικρά);

Και το χιόνι τι είναι; Περνάνε κερί στο παρκέ;

Καταλαβαίνω ότι (πάρα) πολλοί θεωρούν το «Μάτι» κάτι λογικό… Δυστυχώς όμως, δεν ανήκω σε αυτούς….

ΥΓ 1: Περιμένω τηλεφώνημα για βρισίδι σε 5…4…3…2..1…

ΥΓ 2: «Μωρό μου σόρρυ που σε απάτησα, ήμουν ματιασμένος…Καταλαβαίνεις… »

ΥΓ 3: «Γιατρέ, έχω ένα πόνο στο στήθος…» -«Αδερφήηηηη, την αγιαστούρα γρήγορα…»

ΥΓ 4: Ο ηθοποιός Heath Ledger βρέθηκε νεκρός χτες… Λυπηρό….

23 Ιανουαρίου, 2008 Posted by | Αόριστα, Γενικά | , , , , , | 18 Σχόλια